我死了……

我重生了!
今天,9月22日,我接受了浸礼(baptism)。
拖了好久的洗礼……
从今晚开始,我是重生于主的人咯!哈哈哈~

岂不知我们这受洗归入基督耶稣的人,是受洗归入他的死麽。
所以,我们藉着洗礼归入死,和他一同埋葬,原是叫我们一举一动
有新生的样式,像基督藉着父的荣耀从死里复活一样。

----罗马书 6:3-4

3 条评论:

匿名 说...

很遗憾没法去观礼,不过要祝你生日快乐!

喂喂...你还记得我吧?

匿名 说...

Sorry that she cannot make it for your baptism (I am partly to blame, I supposed). Now that you are re-born, perhaps time to seriously plan the next big event in life... Given your creativity (judging from your unforgetable Segamat trip, your flare in writing and talent in drawing), I am pinning high hopes on you doing the next big thing - something really different and memorable. Hope to read your next touching life experience soon....

小嬡 说...

Praise the Lord! =)